Izvođači su ranije potvrdili kako bi svi radovi na rekonstrukciji ovog infrastrukturnog objekta trebalo da budu završeni do kraja ovoga mjeseca, a tada je planirano i da se most pusti u funkciju.
Zbog rekonstrukcije je već duže vrijeme zatvoren za saobraćaj na dijelu putnog pravca M-15, koji povezuje ovaj grad s Ključem, pa se vozila preusmjeravaju alternativnim putem preko lokaliteta Kriva cesta.
Za potrebe nesmetanog odvijanja saobraćaja ovaj nekada makadamski put je proširen i asfaltiran, što je također dio cjelokupnog projekta.
Investitor radova je Javno preduzeće “Ceste Federacije BiH”, a ukupna vrijednost svega iznosi dva miliona maraka.
U izjavi za lokalne medije federalni poslanik Asim Kamber je naglasio činjenicu da je „borba za ovaj projekat trajala godinama i da smo konačno došli do njegove realizacije. Jedan od naših narednih projekata kad je riječ o mostovima bit će željezni most u Mahali koji ima samo jedan trak, pa smo u ljetnom periodu suočeni zastojima. Nastavit ćemo i sa izgradnjom pješačkih trotoara i kružnih tokova na magistralnoj i regionalnoj cesti“
Projekat rekonstrukcije podrazumijevao je i proširenje gornje površine mosta, te ojačavanje njegovih nosećih stubova, a objekat će biti moderno opremljen.
Most se dugo vremena nalazio u oronulom i dotrajalom stanju, a treba reći kako predstavlja veoma važan infrastrukturni objekat za saobraćaj, pa se ovaj projekat nametnuo kao jedan od prioriteta.
Zbog toga su ga lokalne vlasti, kao jedan od prioriteta, u proteklom periodu kandidirale pri nadležnim federalnim institucijama.
KOMENTARI